úterý 23. února 2010

23-02-2010

pošta - tak zas bodík pro belgii - u nás na poště, když přijdu tak vybrat si lísteček asi z 12 služeb je někdy těžké a to jsem tam nebyl jednou - stejně pak všechny okna uměj skoro vše; a proto tu mají jen dvě tlačítka na výběr - jedno klasická pošta a druhé nějaké specialitky typu pojištění; ačkoliv nám o této možnosti nikdo oficiálně neřekl, na poště můžou zařídit bankovní převod - třeba za nájem, jsou s tím poměrně sžití, samozřejmě mluví anglicky (ještě popřejou hezký pobyt zde) a není potřeba vyplnit žádnou složenku - vše si u přepážky nechaj nadiktovat anebo opíšou přimo ze smlouvy, chtějí za to €2,80 což třeba v přepočtu vypadá šíleně, ale v té částce za ubytování a bezproblémovosti se to ztrácí

smlouva ubytování - snad jsem ji ještě nezmiňoval, dostali jsme ji až 15. tedy v den dokdy má být platba za daný měsíc; částka činí €210 což bylo poměrně příjemné překvapení (v jiných domech je to jinak, může to být i o dost více) - takže rozdíl oproti očekávání jde do pivního fondu; nevím, jak moc jsou tu na různé pozdní platby hákliví, ale zálohu na ubytování, kterou jsem zapomněl a hradil jsem ji asi dva týdny před odjezdem (na místo minimálně měsíc), nemají údajně někteří stále zaplaceno; ve smlouvě je krásně vylíčeno, jak se depozit použije pro případnou úhradu způsobených škod a také zaplacení profesionální úklidové služby pří zanechání nepořádku; to jsem zvědavej, jestli mi něco strhnou, protože po příjezdu měsíc staré vařené těstoviny, které za tu dobu stihly provonit celou kuchyň, byly pouze jeden z místních exemplářů

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.