neděle 21. února 2010

21-02-2010

vaření - v týdnu to naběhlo na česněčku, nic zvláštního, ale vzhledem k vybavení kuchyně, také nic extra; ale vzhledem k náročnému společenskému programu tento týden přišla několikrát k chuti; dnes špagety - samotné špagety paráda, příloha s párkem (opět z makra) slibuji, že příště již koupím drahé párky -vynechal jsem dvoje cereal-párky a koupil kip=kuřecí- a stejně ble! a to mám normálně párky velmi rád (v bufetu na sokole to vědí :-D), se samotné skoro ani nedaly dojíst; tak jsem se rozhodl je někam zamíchat, špagety to zrovna nevylepšilo, ale bylo to stravitelné; skóre se mělo otočit večer - a taky že jo, přišel řízek-avond bylo třeba zpracovat maso nakoupené ve slevě; nakonec se podařilo sehnat strouhanku -paneermeel- 0,20 za ještě méně váhy na kila no tak nekup to, byla nějaká divná, ale byla; konečné jsem použil obří místní pekáč, který se na mě smál od začátku pobytu; využil jsem také tuk, který jsem koupil v domění hranolek (dle obalu); víme, že příště je víc naklepu, ale jinak dopadli výborně - během přípravu jsem to ješte zlehounka podlil a výsledný maso-pivní dojem byl skutečně velmi velmi hřející - wuala

1 komentář:

  1. jen pár slov k tvým kulinárním experimentům. Po bitvě je každý generálem a mě by se ten přehmat s hranolky podle toho blbého obalu asi taky stal, ale nepřipomíná ti to freancouzské "graise" trochu anglické grease?
    Roztomilej je ten vlámský výraz pro strouhánku - paneermeel. Nám, pro které byla druhou mateřštinou příhraniční hantýrka, okamžitě vytane na mysli typicky český výraz panýrunk, pocházející z německého panieren - obalovat, takže paneermeel= mouka na obalování. Řekl bych, že náš výraz pro danou věc je daleko trefnější, protože mouka jako taková se do trojobalu taky dává.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.