středa 10. února 2010

10-02-2010

sníh - ránu tu byla kalamity (3cm sněhu), ale i tak mě to poměrně zaskočilo; zajímavý jsou belgičani, kteří na to v téhle části asi moc zvyklí nejsou; chlapi před myčkou se snažili odmetat sníh na chodníku stěrkami na vodu z podlahy, něčím podobným ale na okna paní naproti; košte jsem viděl jednou; u nás cyklisti buď přestanou na zimu jezdit anebo jsou to kaskadéři (tzv. dárci) co jezděj i v půlmetru sněhu a na náledí; tady prostě některý lidi jinak než na kole nefungujou a tak jezdí dál snih nesníh, a stejně tak skútristi - ty jsou na tom snad ještě líp

modrý pták - tak nevím, jestli ódéska roztahuje svůj vliv i tady nebo naopak si svůj symbol vypůjčila od jakéhosi začínajícího belgického umělce (na fotce ta modrá moc nevynikla)

dezinfekce - u vchodů do budov školy a někde i u záchodů jsou zásobníky jakoby s mýdlem - údajně dezinfekce - zajímavé - dnes jsem to zkusil - přivoněl si v očekávání voňavého saponátu a do nosu mi vlítlo něco jako dezinfekce v nemocnicích; rozetřel jsem to po rukou a nějak se to vsáklo/vypařilo; nevím, jak moc je to zdravé a šetrné, ale je to zajímavé - líbí se mi to

vchody do školy - každá budova má tak cca 8 vchodů a víc, každá strana, každý roh, každý výčnělek (narozdíl od nás kde se musí obcházet přes recepci a ještě pípat kartu)

nová budova - vniknul jsem i do nové části budovy, zatím prázdné; zajímavý - okna místo celý stěny; nevím, jak obvyklé je připojovat patrně požární hlásič přes ethernetovou síť

fontánky - kolem školy je spousta bazénků, nádrží, vodotrysků atd. - působí skutečně osvěžujícím a chladivým dojmem v tomhle počasí

slavnostní večeře - na omšelé business fakultě "HANTAL" (to je ta fialová), se zaplivané studentské stoly oblékly do párádních červených ubrusů, špičkový servis, svíčky, víno, olivy - stále se tu něco děje - na centrální budově je obden konference nebo něco podobného

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.