čtvrtek 11. března 2010

11-03-2010

balík - tak nám to konečně dorazilo - balíček poslední záchrany :-D šel pět dní (včetně víkendu - ale to asi neovlivní) - 7,31kg - letecky - pojištění - křehké - při udané hodnotě 2000Kč - celkem za 1007,-kč; (neletecky o 70kč levnější a tak dva týdny); funguje to stejně nějak jako u nás - když nezastihnou doma - tak vypíšou lístek a vyzvednout na poště; bohužel na centrální, takže jsem se krášně prošel - a dokonce dvakrát, protože z důvodu nějaké byrokracie tam druhý den byl až po jedenácté; když jsem našel ten lístek, tak jsem byl rád, že to konečně dorazilo, ale KDYŽ mi dali konečně do rukou tu vorvanou s láskou zabalenou krabici - to byla radost, ten pocit, že ji mám v rukou; spěchal jsem tedy domů (taky jsem potřeboval na záchod :-D) a mám pocit, že jsem měl snad štastnější výraz než na vánoce (zlý jazykové tvrdí - protože na vánoce, jsem neměl dostat žádnej chlast :-D); co nám dorazilo - asi vše bylo lepší přivézt rovnou, ale začne to na pár věcech co jooo potřebuju a pak se to nabaluje, když už se to posílá: dorazil nám mj. mobil na belgickou simku, švestková a bramborová medicínka, gulášovka a gulášové koření, knedlíky v prášku :-), nějaký tablety, fixy (tady strasně drahé) ad.; ještě jednou moc děkuji mami :-) (a i dalším zúčastněným na jednotlivé ingredience)

kolo - je to tady - jířa už bude taky pojízdný a všude konečně za poloviční čas; studentský klub nám to dotuje, takže cena = €5/měsíc; záloha €40, pojištění proti krádeží €15 do tří měšíců, €21 od čtyřech výš; bez pojištění úhrada škody do €400 s pojištěním do €125; každe kolo má dva zámky, světlo vepředu vzadu, sedm převodů; každé tři měsíce je to potřeba přivézt na "garančku", jinak v případě problémů - problémy opotřebením zadarmo, ty další už se většinou platí (nosič unese 25kg); zkrátka jsem tam za čtyři měsíce ježdění nechal 80é s tím, že při troše štěstí se mi půlka vrátí a konečně nemusím všude pěšky nebo stupidními busy (a všechno že se to tam dá nechat umejt a jestli všemu rozumím a do 7 dnů můžu hlásit závady a - a akorát to inženýři zapomněli nafouknout při vší slávě)

posilka - poprvé po dlouhé době na železech; konečná dohoda s tím, že tu nejsem celý rok je cena permice €55 - to ujde; na to že nás ve škole náhaněj do tý hrůzy za městem asi za €40 a to je dotovaná cena, tak tady párádní - dá se dokonce něco dělat; spíš jsem se porozhlížel co vše se dá atp. ale když jsem po 4 sériích kroucení se sedmdesáti na dřepu s moji současnou žalostnou váhou skončil a přišel za mnou jeden z místních trénérů - ranařů - hran a povídá, že já nohy cvičit nepotřebuju, tak to potěšílo :-D

5 komentářů:

  1. seš tam na pár měsíců, mají ti přijet návštěvy a ty si ještě necháš posílat balíky :-D ty si teda žiješ... Mně loni posílali akorát sýr a čokoládu...a pohledy :-) ale teda nestěžuju si,i tak jsem nemohla všechno přivést zpátky...:(

    OdpovědětVymazat
  2. balík - proč ne, když je možnost, skutečně to začlo na jedné dvou položkách :-)
    a návštěvy to je jasná věc, třeba letenky se dáj sehnat za pár korun, když má člověk štěstí a je škoda nevyužít, že jsem tady - že je tu nějaký styčný bod, někdo kdo ví co a jak, popř. je kde složit hlavu

    OdpovědětVymazat
  3. i já děkuji - za poděkování :-) mamča

    OdpovědětVymazat
  4. ano je to pozvánka
    (pro ty co maj zájem)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.